not affraid - Reisverslag uit Yangshou, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu not affraid - Reisverslag uit Yangshou, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu

not affraid

Door: cris

Blijf op de hoogte en volg Cris

26 Oktober 2012 | China, Yangshou

This morning an early bus to Xingping to do a hike with Annemarie. All along the lijiang river to liyuguabi hill. Great walk again!
In the bus a guy was touching the legs off an other guy who was sleeping ???? So i looked really surprised the showed me to get out off his way. I moved up and he touche the guy again on his leg. I didnot know what happend until he touched the handbag off the girl on the other side. He had a small knive in his hand!
I warnd annemarie. Then he looked at me. I gold hij to go back to his place? He pointed me out off it there friends off my. I gold hij to get back and annemarie told him to stop (she die not see the knive ) the he get out off the bus! Just an ordinaire pickpocket roller.
But he had no succes this time!

Vanmorgen vroeg met de bus naar Xingping om te gaan lopen met Annemarie. Helemaal langs de lijiang river naar liyuguabi hill. Schitterende wandeling. 29 graden, zonnetje. Uitzicht......heerlijk.
In de bus terug zag ik een kerel die eerst achter me zat... het been van een andere kerel aanraken...die sliep??? Vreemd maar ach. Even later nog een keer en toen gebaarde hij dat ik opzij moest. Deed ik maar snapte er niks van. Todat hij de tas van een ander meisje begon aan te raken. Toen zag ik dat hij een klein mes had!. Ik stootte Annemarie aan, hij keek nogmaals naar mij en ik zei hem terug naar achter te gaan. Hij vroeg in gebaren of die lui voor me bij ons hoorde. Nog n keer gezegd dat ie moest gaan, annemarie zei hem te stoppen (had t mes niet gezien , was nog slaperig)hierop riep hij chauffeur verstoppen en stapte uit ! In ieder geval had ie deze keer geen buit, en de mensen voor ons hebben n kapotte broek en tas.

  • 27 Oktober 2012 - 14:54

    Maraianne V An 't Berkske:

    Hoi Cris,
    Was jij even allert zeg. Gelukkig alles goed afgelopen. Leuk dat we je een beetje kunnen volgen. Niet dat we daar veel tijd voor hebben nu we jouw diensten allemaal op moeten vangen, maar alla.
    Heel veel plezier daar en je hoort me wel weer een x

    Groetjes uit een koud Breda

  • 30 Oktober 2012 - 10:14

    Greet:

    Hoi Cris,
    Wat je al niet kunt mee maken onderweg.
    Hoe voel je je nu je je weer in je vertrouwde China bent? Is het gevoel weer thuiskomen!!

    Geniet er lekker van.

    Groet Greet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Yangshou

crisisinchina 3

Gewoon geweldig!

Recente Reisverslagen:

14 November 2012

Lijiang-Shangri La-Dequin-Fei Lei Zhie-Zhuxideng

04 November 2012

TREKKING

31 Oktober 2012

good luck and bad luck

26 Oktober 2012

not affraid

25 Oktober 2012

Yangshou! can't get enough of it!
Cris

Het schijnt dat je na, Singapore, Malaysia, Vietnam, Indonesie, Laos, Tibet, Thailand, Birma (2 x), Cambodja en China,..... een Azie freak bent????

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 50191

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2012 - 29 November 2012

crisisinchina 3

30 November 2010 - 30 November 2010

crisis in china2

26 September 2010 - 27 Oktober 2010

crisisinchina

03 September 2009 - 22 September 2009

en toen gingen we met zijn 2en verder

22 September 2007 - 18 Oktober 2007

birma 2007

30 November -0001 - 30 November -0001

met zn 4en op vakantie

Landen bezocht: