eerste volle dag in BKK - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cris Filius - WaarBenJij.nu eerste volle dag in BKK - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cris Filius - WaarBenJij.nu

eerste volle dag in BKK

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

24 September 2007 | Thailand, Bangkok

Na een zware dag gister, kan ook aan de hoeveelheid Singha hebben gelegen, ben ik een beetje door khao San Road gewandeld
Erg leuk weer.
Ik ben ook van kamertje veranderd: goedkoper en met eigen douche!!!!
de voorkant van het hotel staat op de foto "My House" Hoe krijg je t verzonnen he'
De mensen zijn erg vriendelijk. ik heb al heel wat gesprekken met plaatselijke heren gevoerd
De conversatie gaat als volgt:
Do you want Taxi? No thank you.
Do you want tailor? no thank you.
Do you want boom boom? there are a lot of accidents here isn't it?
en dan zeggen ze niets meer terug.....

Vandaag een vliegticket besteld naar Yangon,Birma
Als alles goed gaat vlieg ik donderdag heeeel vroeg. En nu maar hopen dat ik mn visum woensdag heb.

• 24 September 2007 - 19:29

Feffy:

Heya

Had je je eigen zo misdragen dat je nu al verhuisd bent. :D
    Wel geinig hoor zo die foto's mee kijken. We zaten vandaag al op het werk te bedenken wat jij daar allemaal wel niet aan het doen was. Had iets te maken met alcohol en vrouwelijk schoon. Zo wordt er nou gepraat over je Cris als je er niet bij bent. :S
    Hopen dat je donderdag netjes kan vertrekken anders wordt het misschien nog wel saai op 1 vaste plek. Tot laterss weer

• 25 September 2007 - 08:28

Birgit:

Cris weet toch wel dat we zo over hem praten...
    Hele fijne vakantie en geniet ervan. Hier is het koud.....
    x Bir

• 03 Oktober 2007 - 08:53

Frederiek :

Hee cris!

Fijn dat je het toch al wel naar je zin hebt! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je er van kunt genieten!

Groetjes Frederiek