Kratie en door naar Sem Moloron - Reisverslag uit Kratié, Cambodja van Cris Filius - WaarBenJij.nu Kratie en door naar Sem Moloron - Reisverslag uit Kratié, Cambodja van Cris Filius - WaarBenJij.nu

Kratie en door naar Sem Moloron

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

19 Augustus 2009 | Cambodja, Kratié

Erg laat in Kratie(spreek uit als kratje) aangekomen, toch nog geprobeerd om af te dingen wat maar beperkt lukte. Een airco kamer van 10 doller Hmmmm.
Maar wel lekker geslapen!!!!!De volgende dag naar de dolfijnen gegaan. Erg zeldzaam en er zijn er nog maar 73 van. En toch hebben we er zeker 7 van gezien leuk.
Savonds een echt Kmer gerecht op: met frites en mayo ????
En de volgende dag naar Sem Moloron gereist. Dat was een feest boven op een pickup truck, lekker in t zonnetje alleen jammer toen het begon te regenen. Moetsten we onder een zeil op de truck maar hier had al wat rotte vis en rot fruit opgelegen Bweeee smerig!!!!!
En als klap op de vuurpeil kregen we ook nog een lekke band.
Maar uiteindelijk in een heerlijk leuk bergdorpje aangekomen.

We were very late in Kratie and barging was hard so we paid 10 dollar for an aircon room!!
the other day we went to de rivir dolfins There are realy weard en only 73 left off them. And yes we saw a lot off them. Nice.
In the evening we aet a real Kmer dish whith french frites and mayo!!!!
The other day we left to Sem Moloron by pick up, in the sun on the rooftop. Only when it starts to rain we have to put ourselfs under a smelly thing to protect us against rhe rain. It smels like rotten fish bweeeh.

• 20 Augustus 2009 - 16:31

Ferry:

Wat een mooie foto''s Cris. Ben jaloers op je. De foto;s van die tempel ken ik alleen van spelletjes. Misschien later als ik groot en net zo oud ben als jij, ik er ook maar eens een kijkje moet gaan nemen. ;)

• 20 Augustus 2009 - 20:21

Doke:

De foto's van deze reis had ik gisteren al gezien en toen werd ik benieuwd naar het verhaal erachter. Vandaag kwam de uitleg. Zo maak je toch maar mooi dingen mee die je in Nerderland niet kan beleven. Onder een tentzeiltje naar rotte vis ruiken is niet alledaags. Hoe vaak heeft je maag gedraaid Marjolein?
    Fijne reis verder.Tot het volgende verslag.

• 22 Augustus 2009 - 12:55

Riet Wortman:

Hallo lieverds, wat een leuke site, mooie foto's. Als ik het zo bekijk is het een prachtige reis. Roel en Irene hebben meegekeken, zij zijn een dagje bij ons. Vandaag is het zaterdag, prachtig weer, gelukkig niet mee zo heet, geen 30 graden meer. Jongens nog heel veel plezier met elkaar en een dikke kus van moes.