Naar Phnom Phen - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cris Filius - WaarBenJij.nu Naar Phnom Phen - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cris Filius - WaarBenJij.nu

Naar Phnom Phen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

27 Augustus 2009 | Cambodja, Phnom-Penh

Hadden we een busje van Sem Monorom naar Phnom Phen geboekt, Met zn vieren naast elkaar op een driezits bank!!!! Lekker krap maar op die manier duurde de reis temenste wat langer.
Voor ons zat een dame met een baby die waarschijnlijk maar 1 keer per dag een nieuwe luier reeg, en die had het kind natuurlijk al gehad. Stinken bweh.
Aangekomen in PPhnom Phen weer maar een airco kamer genomen met warm water zodat het vuil uit de bergen er eindelijk eens goed vanaf geschrobt kon worden.
De killingfields hebben we de andere dag meteen bezocht. Vreselijk maar indrukwekkend. De andere dag de cooking course die ook leerzaam was.
De meeste van jullie kennen mijn kookkunsten, nu kunnen jullie curry"s met springrolls komen eten op Cambodjaansewijze bereid, en dat duurt en duurt en nog iets langer,,,maar het resultaat mag er wezen.

• 27 Augustus 2009 - 11:37

Riet. :

even de gewone dingen van de dag ,van morgen naar de kapper geweest koen dan weet je hoe je oma eruit ziet leuk .jammer van de regen by jullie .maar zyn jullie niet dood moe van alle indrukken .liefs.moes.