Sun,Beer and coconuts - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cris Filius - WaarBenJij.nu Sun,Beer and coconuts - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cris Filius - WaarBenJij.nu

Sun,Beer and coconuts

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

27 Augustus 2009 | Cambodja, Phnom-Penh

Alweer hebben we en heerlijke bestemming gevonden,een afgelegen stuk strand heel ver van "del costa van Cambodia"Otres beach.Een supertoffe gastvrouw in ons guesthouse, die bovendien nog koken kan,jammie.Hier moet je wel ontspannen of je wilt of niet.Iets anders is haast niet mogelijk.Gisterenavond heerlijk met diverse mensen uit verschillende landen de dis en gespreksstof gedeeld erg fijn hoe dat kan gaan.
Er kwam een brandende boot voorbij varen,gelukkig zaten wij daar niet op.Straks horen we het hoe en wat,Vermoedelijk was de boot door de bliksem getroffen.Ja daar schrijven we niets over maar toch we zitten in het regenseizoen, dat is soms heel goed te merken,Je hebt bijna dagelijks een enorme regenbui of zoals gisteren de halve dag door met flink wat onweer erbij.Het stoort ons amper...het hoort erbij net als het seafood,het zand overal op en in en de verkopers die je aanklampen.
Vandaag hebben we de jongens gelukkig gemaakt; we hebben twee motoren gehuurd, lekker luchtig jezelf verplaatsen dat's fun!

• 27 Augustus 2009 - 14:23

Doke:

Eindelijk weer nieuws van jullie, blijk ik het bericht van 20-8 met al die mooie foto's gemist te hebben. Ik vroeg me al af wat er aan de hand was. Tof hoor wat jullie allemaal beleven daar aan de andere kant van de wereld. Het is maar goed dat je nu even tijd hebt om te relaxen en alle indrukken wat te verwerken. Ik ga komende week nog een weekje vakntie houden in Domburg, niet te vergelijken natuurlijk maar ook lekker. Geniet met zijn allen en jongens straks een goede terugreis. liefs Doke

• 27 Augustus 2009 - 14:30

Doke:

O ja, dat vergeet ik helmaal. Xander Floyd, heb je een fijne verjaardag gehad? Nog gefeliciteerd he. En veel plezier op de motorrit.
    groetjes Doke

• 27 Augustus 2009 - 21:13

Lobke En Arno:

Nou zeg, jullie maken een hoop mee. We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Wij gaan volgende week op vakantie. Geniet er nog lekker van. Ik zie jullie snel weer. x van ons

• 28 Augustus 2009 - 11:02

Janine:

Mama gebelt voor jullie blog, wat super leuk om zo jullie avontuur te volgen.
    Ziet er indrukwekkend uit!
    Ik wil ook op een olifant en naar de dolfijnen.
    Ik hou alleen niet zo van herrie en vies, trekt Mar dat wel ?
    Hier is het gewone leven weer begonnen we hebben alle moeite met in het ritme te komen en te gaan werken. Heerlijk gehad in frankrijk een hele fijn zomer die gelukkig nog niet voorbij is.
    Wat gek om te zien dat we nu in zulke andere werelden leven.
    Nog veel plezier en ik blijf jullie volgen.
    Groet en liefs Janine

• 01 September 2009 - 10:16

Ellen:

Prachtig om te lezen allemaal...leuke schrijfstijl en ik kan me daardoor echt inleven .
    Geniet er nog van!
    Hartegroet,
    Ellen
    ps: ik heb al boedha'tjes gevonden:)

• 01 September 2009 - 17:14

Rietwortman.:

lieve marjolein;cris. hoegaat het met jullie .zo zonder de jongens.het is nu 1sept.dus zitten zij in de lucht. ik hoop dat jullie mijnbriefje ontvangen ikstuur vaker eenmail maar zie nooit watterug ge niet samen nog een aantal weken en nu kunnen je het wat rustiger aan doen liefs van moes en jo doei';

• 03 September 2009 - 15:19

KoosToonOnTour!:

Wij zitten aan de juup met dellekes uit t vet de een met en de ander zonder sigaret, lekkere maaayooo!!! en zometeen gaat de friet in t mandje! Reis is goed verlopen weinig geslapen maar dat was wel voorspelbaar.

spullen al "netjes zo als t hoort opgeruimd" en kleren gaan zo de was in.

We gaan nu stoppen met typen want onze staptellers maken overtoeren! haha fijne vakantie nog en tot snel

groetjes Koosje en Toontje live vanuit t paleisje in gils waar de douche lekker warm en met een goeie straal op je lichaam klettert, en de malaria ver van huis is!