snelle update - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van Cris Filius - WaarBenJij.nu snelle update - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van Cris Filius - WaarBenJij.nu

snelle update

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

24 September 2009 | Myanmar, Naypyidaw

So eej,
we zitten nu in bangkok, het was bijna onmogelijk om op deze site te werken in Burma. Dus nu een snelle update
vanuit Kalaw direct naar Thazi (een stationsplaatsje. Hiervandaan weer direct door naar Mandalay. Volgens Marre een hete stinkstad. Maar de omgeving die we bezocht hebben was geweldig. Inwa, Mignon en Amandrapura.
Hierna met de bus naar bagan. geweldig mooi, rust en uitzichten.
Hierna naar het strand van ??????, in birma. Heerlijk uitgerust echt niks gedaan!!!! (was ook 22 uur met de Bus)
na t strand naar Yangon en de andere dag naar bangkok om de bagagezakken te vullen!!!!!!!
In birma it was impossible to work on this site so we are in Bangkok now and will work it out at home. And let the pictures speaks for themselfs

• 24 September 2009 - 05:24

Ferry:

Wat een mooie foto's Cris. Die Tempel in die berg vind ik er wel erg mooi uitzien. Ik denk dat jullie erg veel genoten hebben deze vakantie ;)

• 25 September 2009 - 15:11

Doke:

Fijn weer een levensteken van jullie te krijgen. Ik dacht wel dat het met de communicatiemogelijkheden in Birma te maken had, maar ik begon me toch wat zorgen te maken. Gelukkig hebben jullie de tocht overleefd en er erg van genoten. De foto's zijn schitterend, ik hoor graag de verhaken erbij, maar dat kan binnenkort hoop ik

• 25 September 2009 - 15:21

Doke:

Heb ik net gereageerd op het laatste verslag en zie ik ineens dat er nog een verslag geweest was over jullie trekking, die heb ik dus gemist/niet ontvangen, vandaar mijn bezorgdheid. Ik had het laatst in augustus iets van jullie gezien en vorige week de kaart ontvangen. Waarschijnlijk zijn jullie nu weer thuis aan het bijkomen. Ik spreek jullie gauw, liefs Doke

• 20 Oktober 2009 - 21:05

Veronique:

Heb het verslag bekeken en de mooie foto's gezien.
    Marjolein, je hebt al verteld, maar foto's zeggen ook heel veel.
    Sorry dat ik de site nu pas zag, anders had ik eerder van me laten horen.
    groetjes
    Veronique

• 04 November 2009 - 10:46

Mia:

Jullie site bekeken en de verhalen gelezen.... geweldig! In januari ga ik naar Thailand en Birma bezoeken...wil met trein bepaalde plaatsen bezoeken? Is dat goed te doen?
    Ik meld mij aan op je site misschien kan je een e-mail sturen met wat informatie, over geld, reizen, hotels enz enz

Alvast bedankt en welkom thuis!

gr Mia