leaving Inlay snik snik - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van Cris Filius - WaarBenJij.nu leaving Inlay snik snik - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van Cris Filius - WaarBenJij.nu

leaving Inlay snik snik

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

07 September 2009 | Myanmar, Naypyidaw

Inlay Lake was geweldig, 5 nachten gebleven en eigenlijk willen we nog niet weg!!!!!!
Maar morgen gaan we naar Kalauw, niet met de trein niet met de bus en niet vliegen maar TE VOET.... Trekking van 3 dagen, overnachten in een klooster, en 1 nacht bij de locals. Ben benieuwd!!!!!! Iedere dag moeten we 7 tot 8 uur lopen. en dan ook nog bergop.
Na Kalauw gaan we verder naar Mandalay waar we waarschijnlijk weer kunnen internetten.

Inlay Lake was Great!! We stayed for 5 nights and we dont want to leave.
But tomorrow we will go to Kalauw, not by plain, not by bus and not by train but on feet.... We stay one night in a monestry and another night with the locals. Its walking for three days 7 untill 8 hours a day so...... Then we will go to Mandalay where there will be internet again.

• 07 September 2009 - 10:03

Ricky:

Een hele mooie en leuke
    trekking.Het lijkt me fantastisch.Maak maar veel foto's dan kunnen we het als jullie thuis zijn bekijken.Lekker genieten.
    Liefs van Ricky en de rest van de familie

• 08 September 2009 - 17:26

Doke:

Vandaag pas de mail geopend en dan zie ik die prachtige foto's. Geweldig. Ik hoop dat de trekking meevalt en er geen tropische buien neerdalen. Jullie lezen dit vast pas na de trekking want iedere dag mail checken is ook niet mogelijk onderweg. Geniet met volle teugen. Tot de volgende etappe.
    Liefs Doke

• 09 September 2009 - 20:10

Arno:

Heej Cris,

Die foto's, weet je zeker dat het echt is en niet gefoto-shopt. Wauw.
    Ik krijg zin om ook eens een keer die kant op te reizen.
    Geniet van de laatste tijd daar. Hier is de zomer al voorbij.

groet Arno