voor vertrek - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Cris Filius - WaarBenJij.nu voor vertrek - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Cris Filius - WaarBenJij.nu

voor vertrek

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

19 September 2007 | Nederland, Gilze

Zaterdag vertrek ik naar Bangkok om vervolgens naar Birma te gaan.
Al nachten niet geslapen en als ik geen ticket had gehad was ik niet gegaan.
dat belooft dus wat......
Op deze site kunnen geinteresseerden naar mijn fotos en beleefenissen kijken of zelfs terugreageren.
gr Cris

• 19 September 2007 - 15:19

Saske Bras:

Het is goed dat je op vakantie gaat, kom je bij van het drukke jaar. je ontmoet vast en zeker leuke mensen, dames.... geniet van de voorpret ik zal je gaan volgen via de mail leuk ben benieuwd. Gr Saske

• 19 September 2007 - 16:09

Feffy:

Hey collegaaaa, nog effe en dan is het zover. Zal regelmatig effe sjekken hier hoe het gaat en of je al ontvoerd bent door de plaatselijke maffia daar. lol. Hey alvast veel succes en geniet er van.

tot schrijfes weer ;)

• 22 September 2007 - 10:19

Elly Koolen:

maak er t beste van
    je zal zien dat je ervan zal genieten
    veel plezier

• 24 September 2007 - 09:23

Hans Ria En Kids:

Ha die Cris
    Je zal zien nu je er bent, ook deze vakantie weer leuk is met veel nieuwe ontmoetingen. Misschien deze keer een prinses op het witte paard. nou de goeten en geniet ze groeten uit haarsteeg

• 25 September 2007 - 10:04

Harrie:

Heel veel plezier met dit avontuur, ik ga het volgen. geniet er van