aankomst Bangkok - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Cris Filius - WaarBenJij.nu aankomst Bangkok - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Cris Filius - WaarBenJij.nu

aankomst Bangkok

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

23 September 2007 | Nederland, Gilze

Na een heeeeele lange dag een hotelletje in Bangkok genomen. Midden in het uitgaanscentrum dus ik hoef er nooit naar huis te lopen.

Het eerste wat ik in de krant las in het vliegtuig: dat er weer monniken aan het protesteren waren in Birma.
Maar aangezien die vredelievend zouden zijn ga ik de gok toch nemen
Het visum is aangevraagd maar dat heb ik pas woensdagavond, daar zal de plaatselijke horeca weer blij mee zijn.....

• 23 September 2007 - 17:18

Saske:

Wel voorzichtig he Cris !!! met die Monikken... goede reis verder hier was het warm vandaag 23 gr. Saske

• 23 September 2007 - 17:54

Moniek:

Hee Cris, heel veel plezier daar en doe wel voorzichtig hè! We willen je graag weer heelhuids terug op de Pannenstraat.

Groetjes!!!

• 23 September 2007 - 19:01

Jan:

In Birma is de situatie redelijk stabiel. De monniken protesteren op hun eigen vredelievende manier, die ik overigens bewonderenswaardig vind. Ze weigeren te bedelen bij overheidspersoneel, wat een subtiel en voor de overheid pijnlijk protest is. (ze ontmenem hen daarmee het voorrecht iets goed te doen!) Ook dargen ze hun bedelnap bij de protestmarsen onderteboven om aan te geven dat ze van de huidige regering niets willen ontvangen!
    Ze willen uitdrukkelijk niet dat burgers zich bij hun protesten aansluiten, om escalatie te voorkomen.
    Tot verbazing van de buitenlandse waarnemers blijft harde repressie van de regering en het leger uit, ook al liep hun mars lang het huis van de grote opostitieleidster die al jaren huisarrest heeft!
    Afwachten wat het wordt dus, maar als ik jou was zou ik toch gaan. Wel een beetje oppassen niet in ongeregeldheden terecht te komen of gewaagde politieke uitspraken te doen. Gewoon toerist zijn moet kunnen lijkt me.

Jan

• 23 September 2007 - 19:27

Feffy:

Goed te weten dat je iig al heel aangekomen bent Cris. vet groot balkon :)

Geniet maar van de barretjes daar. Voel je je eigen iig snel thuis ;)

• 23 September 2007 - 22:05

Elly:

hey Cris. Fijn dat je in Bangkok een geweldig hotel hebt gevonden. En zo dicht bij de bar's zal wel gewoon biertje worden, denk niet dat er wittekerke te krijgen is. Geeft niet die houden wij wel voor je koud.Veel plezier en ook ik schrijf pas op met de monniken in Birma Groetjes uit Breda Elly