Birma???????? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cris Filius - WaarBenJij.nu Birma???????? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cris Filius - WaarBenJij.nu

Birma????????

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

25 September 2007 | Thailand, Bangkok

Goh dan heb je vakantie en dan beginnen zelfs monikken met 15.000 te demonstreren, zijn ze nog in staat om er noggus 85.000 mee de straat op te nemen
en dan nog wel in Rangoon.
Raad eens waar ik de eerste dagen moet zijn????
jawel goed geraden!!!!
Het advies van ministerie BuZa is om extra waakzaam te zijn.
Nou was ik niet van plan om vooraan te gaan lopen...
hoewel, komt mn koppie toch op cnn.....

Maar ik wacht het nieuws nog ff af(ik ga toch pas donderdag)
en dan besluit ik wat ik verder ga doen
Hoewel ik al een ticket en visum heb gekocht.....

Vandaag veel met mensen zitten kletsen over van alles onder t genot van..... een fles water.
oa een Amerikaan die aan mediteren doet, een Israelische die ook Zuidafrikaanse is???
Beter kan ik het ook niet uitleggen sorry.
O ja en ook nog met een Duitse gesproken die Amerikaanse is en al in Birma is geweest..
Vanavond ga ik maar n biertje drinken want mn keel moet gesmeerd blijven

ennu collega's: fijn dat jullie over me praten hoor (hahahaha)

  • 25 September 2007 - 11:46

    Frank Vd Westen:

    Hoi Cris,

    Ik heb nog wel een oranje jurk liggen in onze karnavalsverkleedkist. Zal ik hem nasturen.

    P.s. kun jij daar de boel niet een beetje coachen?

    Pas goed op en geniet er van.

  • 25 September 2007 - 15:29

    Greet:

    Hoi Cris,

    Het lijkt me wel geweldig om alle demonstrerende monikken te zien op een afstand. Het is goed dat dit de wereld overgaat want zo kan het niet altijd door blijven gaan met het militair bewind.
    Geniet van alles en vier vakantie op een veilige manier.

    Groetjes Greet.


  • 25 September 2007 - 15:36

    Arno:

    hee cris, leuk om zo ook een beetje op vakantie te zijn met jouw verhalen. Zo nu en dan een bladzijde uit een reisverhaal.

    veel plezier en hoop op een goede afloop van dit boek. Een spannend moment in het midden, wat romantiek na de helft en een climax die uitkomt na een flinke actie in een mooie zonsondergang op het strand.

    zoiets...

    ik ben benieuwd.

    groet Arno

  • 25 September 2007 - 18:08

    Elly:

    Hoi Cris

    Wat spannend allemaal. Kijk wel goed uit he!
    Denk niet dat er daar carnaval is dus laat die optocht maar voor wat 't is.
    Zat zal je daar niet worden zie ik wel Cris zit nl. aan 't water.
    Pas goed op jezelf en geniet van je vakantie en indrukken die je opdoet.
    Groetjes Elly

  • 25 September 2007 - 19:09

    Feffy:

    Heya ben ik weer,

    Hopenlijk blijft het allemaal een beetje "rustig" en kan je donderdag gewoon gaan. Goed te horen dat je hier en daar wat duits/ Amerikaans/ Israelisch/ zuidafrikaanse klets hebt gevonden. Is wel zo gezellig toch?

    Tot horens weer ;)

  • 25 September 2007 - 19:35

    Jan:

    Het wordt inderdaad spannend in Myamar... er schijnt wel behoorlijk wat druk te liggen op de militaire regering aldaar vanuit USA (zullen ze weinig boodschap aan hebben en uit China, wat wel indruk zal maken. Maar je weet nooit.

    Is dat wel veilig water drinken? Was blij te lezen dat je toch weer aan het bier ging..

    groet
    Jan

  • 25 September 2007 - 19:36

    Lobke:

    zorg maar dat je niet op tv komt. en als je het toch niet kan laten, dan in een polanaise. haha succes en geniet er van gr in birma

  • 25 September 2007 - 19:52

    Thalassa:

    Hé Cris!

    Tof hoor al die verhalen van zo ver weg! Ben benieuwd hoe het verder gaat!

    Wel jammer van team samsam en ik er niet, jij niet, was er gewoon niemand! Zo komen we nooit in de finale :)

    Liefs!

  • 30 September 2007 - 13:37

    Jolanda:

    Wou wat een mooi begin van de vakantie!!
    Strekte en good luck.

    x jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cris

Het schijnt dat je na, Singapore, Malaysia, Vietnam, Indonesie, Laos, Tibet, Thailand, Birma (2 x), Cambodja en China,..... een Azie freak bent????

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 50210

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2012 - 29 November 2012

crisisinchina 3

30 November 2010 - 30 November 2010

crisis in china2

26 September 2010 - 27 Oktober 2010

crisisinchina

03 September 2009 - 22 September 2009

en toen gingen we met zijn 2en verder

22 September 2007 - 18 Oktober 2007

birma 2007

30 November -0001 - 30 November -0001

met zn 4en op vakantie

Landen bezocht: