khao san road - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cris Filius - WaarBenJij.nu khao san road - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cris Filius - WaarBenJij.nu

khao san road

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

26 September 2007 | Thailand, Bangkok

Gister maar weer eens van het bruisende uitgaansleven genoten.
Dat wil zeggen: ik koop een biertje in de winkel en dan ga ik op t stoeprandje zitten genieten van het straatleven.
Binnen 1 minuut heb je er aanspraak.
dr komt gewoon een leuke dame naast je zitten die vriendelijk vraagt hoe t met me gaat, waar ik vandaan kom, hoe lang ik hier ben en blijf, welk hotel ik verblijf(dat weet ik dan maar niet) Ik geef natuurlijk netjes antwoord. Na een paar minuten vraagt de dame of ik gemasseerd wil worden. Erg verleidelijk natuurlijk, maar toch maar niet. Ik mag ook met haar mee naar dr huis voor 200 bath(4 euro). Ik heb al tempels genoeg gezien dus dat ook maar niet.
Na wat aandringen is de dame teleurgesteld en gaat weer.
Zo'n gesprek duurt meestal 10a15 minuten. Maar na 8 van zulke gesprekken was ik toch wel moe en ben ALLEEN naar m'n hotel gelopen

Er zit soms wel verschil in deze gesprekken: sommige dames zijn erg dronken en sommige hebben een hele vreemde donkere stem!!!!!

O ja ik had nog een foto gemaakt van een popgitarist. Hij was ouder dan Jimmy Hendrix zou zijn en zijn stem klonk nog ouder.
Toch wel leuk alleen jammer dat de foto te donker was.

• 26 September 2007 - 10:05

Anne:

for me it would be better if you also write in english. i just understand some words per sentence. greetings anne

• 26 September 2007 - 16:05

Feffy:

Dat overkomt ons in nederland nou nooit he dat de dames niet van ons af te slaan zijn :D hahahahahaha.