aankomst in Yangoon - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Cris Filius - WaarBenJij.nu aankomst in Yangoon - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Cris Filius - WaarBenJij.nu

aankomst in Yangoon

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

27 September 2007 | Myanmar, Rangoon

Om 2 uur is het me gelukt om vanaf khao san road in mn bedje te stappen.
helaas was dat minder prettig toen mijn wekkertje om 4 uur af ging.

At 2 o'clock i was on mij bed, heavy if de bell rings at 4.
So very tired at the airport and i thouhgt i was the only passenger. Not a strange thought isnt it?

Op het vliegveld aangekomen moest ik daar 2 uur wachten pfft... zucht.. steun..
En even dacht ik dat ik de enige was die zou instappen...niet zo heel erg gek toch?

In Rangoon we where very fast with the free taxi in our hotel. And i met a Slovenien guy and a Belgium girl
After the shower we asked where the monks were, but the are gone for today, try again tomorrow.

aangekomen op Yangon was het snel gebeurd ik kon met de gratis taxi naar het hotel.
Ondertussen aan de praat geraakt met Marjolijn uit belgie en ????? uit slovenie.
Na de douche meteen gevraagd waar we de monikken konden vinden. Die wederom aan het demonstreren waren.
We hadden vroeger moeten zijn!!!!
dus morgen misschien.

In the centre city we hired a guide to show us around , really great!!!
I have been in a medical centrum and isn't going wel with me.
At 9 we have to stay inside.

We werden we in het centrum door een gids aangesproken (60 jaar en leek een beetje op jackie chan) en we besloten om ons rond te laten leiden.

Ge-Wel-dig. Eerst voordelig illegaal geld gewisseld, daarna naar een restaurantje,
met de ferry naar de overkant, fietstocht met een soort van riksja gemaakt, thee bij een cafetje gedronken(gratis omdat we met de kids engels praten)
tempel met een buddha bezocht terug met de ferry, hierna naar een alternatief medisch centrum wat volgens de gids erg goed is (blijkt dat ik niet lang meer te gaan heb)en weer maar eten en toen terug naar t hotel.
Tsja om 9 moeten we binnen blijven.

  • 27 September 2007 - 15:55

    Feffy:

    Fijn te horen dat je goed aangekomen bent Cris. Zitten toch allemaal te hopen dat het goed gaat daar. Als je de kranten mag geloven hier, zou ik niet graag met je willen ruilen. Hoop ook dat alles beetje rustig blijft gaan voor jou dan. Geniet er zoveel mogelijk van en hou ons op de hoogte . ;)

  • 27 September 2007 - 20:36

    Greet:

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Kijk goed uit want als je de media hoort wordt de toestand in Birma steeds grimmiger.Ondanks dat geniet van je vakantie.

    Groet Greet.

  • 28 September 2007 - 17:15

    Birgit:

    ha Cris, ik ben het helemaal met Ferry eens, zou niet met je willen ruilen. Doe je voorzichtig? En geniet ervan natuurlijk!
    x

  • 29 September 2007 - 00:08

    Elly:

    Hai Cris
    Fijn te horen dat je het wel naar je zin hebt.
    Je hebt toch al wel wat ondernomen maar kijk aub uit daar. Als ik het goed begrijp hebben ze dan 'n avondklok?
    Geniet er van en voorzichtig zijn he.
    Groetjes uit Breda

  • 05 Oktober 2007 - 08:36

    Claudia:

    Heey Cris, heb eens even op je site zitten lezen.. volgens mij redt je je wel daar;) Wel voorichtig.. die kranten hier haha! maar zoals ik las is dat niets nieuws voor je..
    Hier op school is het super saai! Op mijn nieuwe stage plek heb ik het enorm naar me zin dus dat zit wel goed.
    Nou veel plezier nog daar!

    Groetjes claudia

  • 08 Oktober 2007 - 19:16

    Saske:

    Waar ben je Cris ???????
    Leuke site waar ben je....
    Ik ga inpakken voor a.s donderdag Nepal. Gr. Sas.

  • 11 Oktober 2007 - 18:20

    Ellian:

    Waar hang je uit, cris!!!!!
    Ik hoop dat je ondanks de omstandigheden daar toch een fijne vakantie hebt.
    Het is in ieder geval wel avontuurlijk!!
    Geniet ervan.

    Groeten, Ellian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cris

Het schijnt dat je na, Singapore, Malaysia, Vietnam, Indonesie, Laos, Tibet, Thailand, Birma (2 x), Cambodja en China,..... een Azie freak bent????

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 50217

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2012 - 29 November 2012

crisisinchina 3

30 November 2010 - 30 November 2010

crisis in china2

26 September 2010 - 27 Oktober 2010

crisisinchina

03 September 2009 - 22 September 2009

en toen gingen we met zijn 2en verder

22 September 2007 - 18 Oktober 2007

birma 2007

30 November -0001 - 30 November -0001

met zn 4en op vakantie

Landen bezocht: