yahoooooooooooooo - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Cris Filius - WaarBenJij.nu yahoooooooooooooo - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Cris Filius - WaarBenJij.nu

yahoooooooooooooo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

26 September 2007 | Myanmar, Rangoon

Yahooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
het gaat gebeuren!!
morgenochtend naar Birma.
ik heb mn ticket en visa
Wat me verbaasd is dat het geldig is tot december???

Ik vlieg met air asia, de kans dat daar nog iets mee gebeurd leek me het minst voor de hand liggend.
Mijn eerste hotel zal ik hierna opschrijven.
Ik weet niet hoe het met de internet verbindingen daar zal zjn dus........

ik vond het ff spannend of ik mn visum zou krijgen maar nu ik het heb eb ik er verschrikkelijkveel zin in.....
later.....

motherland inn 2
www.myanmarmotherlandinn.com

  • 26 September 2007 - 12:21

    ANP:

    Hallo,

    Hier een berichtje van het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP). Wij zijn op zoek naar Nederlanders in Myanmar die ons wat kunnen vertellen over de recente gebeurtenissen in het land. Ik hoop dat je, als je ter plaatse bent, contact met ons wilt opnemen. Ik ben bereikbaar op amsterdam@anp.nl. Alvast hartelijk bedankt en een goede reis!

    Met vriendelijke groet,

    Judith Katstra

  • 26 September 2007 - 14:31

    Jan:

    Het is wel erg spannend aan het worden daar...!
    In de krant lees ik dat contactmogelijkheden vanuit Birma erg moeilijk zijn: je moet je GSM inleveren bij de douane... internet is maar sporadisch beschikbaar. Nou ja, goed etijd daar en kijk goed uit!

    Jan

  • 26 September 2007 - 15:09

    Suzanne:

    Ha die Cris,

    Heel vel plezier op vakantie en we blijven je volgen.

    Geniet ervan!!!!

    Groetjes Suzanne

  • 26 September 2007 - 15:59

    Saske Bras:

    Ha Cirma, Zelfs het persbureau komt in actie.... ben echt benieuwd mij zou het niet trekken om toch die kant op te gaan. Sas.nl

  • 26 September 2007 - 16:02

    Feffy:

    Hela,

    Hopen dat alles goed gaat morgen Cris. Doe voorzichtig. Veel plezier iig ;)

  • 26 September 2007 - 16:15

    Miriam:

    hallo cris,

    EenVandaag is bezig met een reportage over Myanmar. We zijn dringend op zoek naar Nederlanders in Myanmar. Wil je me zsm collect bellen of een mail sturen?

    Vriendelijke groeten,
    miriam heijenga
    ++31-6-22788472
    miriam.heijenga@eenvandaag.nl

  • 26 September 2007 - 16:41

    Fran Van Hellemond:

    Ha die Cris

    Wat een avonturier ben jij toch !
    Doe je een beetje rustig met die vrouwen daar.
    Geniet van je vakantie, heel veel plezier !

    Groeten Fran

  • 26 September 2007 - 19:27

    Greet:

    Hoi Cris,
    Hoe is dit mogelijk dat je met deze situatie in Birma een visum krijgt?
    Het lijkt me toch wel een eng daar te zijn. Er is hier veel nieuws op radio en t.v. Ik luister en kijk met veel interesse,dat is omdat ik daar ook ben geweest.Ik heb wel respect voor al die monniken en studenten. Hoe gaat dit alles aflopen.
    Ben voorzichtig daar en ik hoor wel hoe het allemaal verder gaat met je.

    Groet Greet.

  • 26 September 2007 - 19:38

    Harrie:

    Erg spannend allemaal. Volgende vakantie misschien naar de Hunnebedden??? Veel plezier in Birma

  • 27 September 2007 - 07:39

    Lya:

    Ha Cris!
    Inmiddels goed aangekomen in Yangon?
    Ben erg benieuwd hoe de situatie nu ter plaatse is!
    Zoveel als mogelijk genieten, geen dingen doen doe ik ook niet zou doen... ha ha..., maar vooral hou je taai en pas goed op jezelf!
    Groetjes Lya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cris

Het schijnt dat je na, Singapore, Malaysia, Vietnam, Indonesie, Laos, Tibet, Thailand, Birma (2 x), Cambodja en China,..... een Azie freak bent????

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 50289

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2012 - 29 November 2012

crisisinchina 3

30 November 2010 - 30 November 2010

crisis in china2

26 September 2010 - 27 Oktober 2010

crisisinchina

03 September 2009 - 22 September 2009

en toen gingen we met zijn 2en verder

22 September 2007 - 18 Oktober 2007

birma 2007

30 November -0001 - 30 November -0001

met zn 4en op vakantie

Landen bezocht: