we zijn er!!!!!!!!!! Birma - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van Cris Filius - WaarBenJij.nu we zijn er!!!!!!!!!! Birma - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van Cris Filius - WaarBenJij.nu

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

05 September 2009 | Myanmar, Naypyidaw

hey luitjes..... Na wat praten op de birmeese ambasade hadden we binnen 1 dag een visa Geweldig..
De andere dag gingen de "kids" naar huis . snik snik.
En wij smorgens heeeeel vroeg naar yangon, de hoofdstad van birma, onderweg in het vliegtuig ff gekeken wat we dan gingen doen.. we hadden geen zin in een drukke stad. Dus op t vliegveld een ticket gekocht om door te vliegen naar Heho (kort bij het schitterende Inly Lake. Daar zijn we nu een paar dagen. en gaan hierna een trekking doen(later meer)
Het is hier wat lastiger om fotos te plaatsen maar dat komt nog wel. en nu gaat mn zonnetje nog ff schrijven,
Het is hier zo wonderschoon ik wist niet wat ik zag onderweg hierheen.enorm mooi begroeide heuvels, bergen,veel helder water mooie vriendelijke mensen,wat een zaligheid.Ook logeren we in een heel mooi hotel met een adembenemend uitzicht op de rivier,'s avonds heb je uitzicht op de maan en op de ietswat verlichtte stad, energie is hier erg kostbaar dus spaarzaam met licht zijn ze hier wel.
ps. We hebben gelezen dat de jongens veilig thuis zijn.Cris wilt ook mayo en ik die fijne douche!

• 05 September 2009 - 17:26

Doke:

Hoi Mar en Cris,
    Terug uit Domburg lees ik het vervolg van jullie reisverslag. Fijn dat alles zo naar wens gaat en je echt kunt genieten van al dat moois. Ook goed om te weten dat de jongens weer goed zijn geland in Nederland, hoewel ik denk dat de echte landing nog moet komen na zoveel nieuwe indrukken. Geniet nog van het laatste stukkie vakantie en van elkaar,het zal toch anders zijn zo met z'n tweetjes. Liefs Doke

• 10 September 2009 - 16:54

Riet.:

wat prachtige foto;s vandaag is janine jarig .daar denk je natuurlijk niet aan .op vacantie .kun je thusi iwel eens vergeten soms gaan de leters wel eens door elkaar.het komt allemaar goed .en wat foutenalle begin.is moeilijkhoe gaat het lopen geen pijn in de benen?goed van jullie heelveel liefs en groeten jo en moes.