aankomst in guangzhou - Reisverslag uit Guangzhou, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu aankomst in guangzhou - Reisverslag uit Guangzhou, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu

aankomst in guangzhou

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

29 Augustus 2011 | China, Guangzhou

de vlucht van Amsterdam naar Cairo had anderhalfuur vertraging Op zich niet zo erg maar als je al in t vliegtuig zit...
Er waren slechts vijf kids in t vliegtuig maar ja als die dan om het kwartier krijsen en gillen en je zit er 1 stoel achter Tsja dat was een beetje minder.In Cairo aangekomen bleek dat ze in Egypte niet meer aan tijds verschil doen. Dit zorgde bij veel reizigers voor stress ivm overstappen. En ook niemand die het wist.
Ik had ongeveer 45 min de tijd om vervolgens weer 2 uur in t vliegtuig te zitten wachten. daarna 10 uur vliegen pffttt.
eenmaal aangekomen was er een meneer die me wel een ATM wilde wijzen, geld pinnen op de luchthaven is handiger.Later wilde hij me ook wel wegbrengen. ik had al 2 keer naar de prijs gevraagd, en zag de bui al hangen.. maar goed bij een auto aangekomen vroeg ik dus nog eens hoeveel.... 450 zei hij (ong 50 euro)
Heb hem vriendelijk bedankt en ben naar de metro gelopen die kostte me uiteindelijk 13 yuan
Het hotel waar ik verblijf was nieuw, in een appartement komplex. Zelfs bij daglicht niet te vinden. Dus niet gek dat ik er anderhalf uur over deed.
de bedoeling is dat ik hier morgen wat sight seeing ga doen en dan doorga naar Kunming, stone forrest bezichtigen en dan naar Jinghong, om van daaruit trekkings te gaan doen.


  • 29 Augustus 2011 - 09:50

    Greet:

    Hoi Cris,

    Wat vermoeiend zo'n reis, maar snel vergeten als je weer op Chinese bodem bent. Geniet van alles de komende tijd en ik kijk weer uit naar het volgende verslag van je.
    Groet Greet

  • 29 Augustus 2011 - 16:04

    Jos:

    Hey Broer,

    veel plezier, geniet er lekker van

  • 30 Augustus 2011 - 09:34

    Nicolette:

    ajajaj dat had ik je achteraf wel kunnen vertellen ja dat egypte niet meer aan tijdsverschil doet inderdaad. En ja ik kan het weten gezien ik er zelf geweest ben.Oeps!!!hahaha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cris

Het schijnt dat je na, Singapore, Malaysia, Vietnam, Indonesie, Laos, Tibet, Thailand, Birma (2 x), Cambodja en China,..... een Azie freak bent????

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 50211

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2012 - 29 November 2012

crisisinchina 3

30 November 2010 - 30 November 2010

crisis in china2

26 September 2010 - 27 Oktober 2010

crisisinchina

03 September 2009 - 22 September 2009

en toen gingen we met zijn 2en verder

22 September 2007 - 18 Oktober 2007

birma 2007

30 November -0001 - 30 November -0001

met zn 4en op vakantie

Landen bezocht: