cultuur - Reisverslag uit Guangzhou, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu cultuur - Reisverslag uit Guangzhou, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu

cultuur

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

01 September 2011 | China, Guangzhou

Vandaag mn culturele dag gehad, t was erg warm en klam.
Ik ben naar een museum gegaan waar een tombe lag van meer dan 2000 jaar oud, en pas 27 jaar geleden is ondekt.
Per toeval want er moest eigenlijk een shopping mall komen.
Eens een koning altijd een koning...in china dan
Savonds heb ik geprobeerd om een prepaid telefoon te kopen, met 15 man staan lachen in de mall maar geen foon!
Had ik de andere dag ff geluk dat een chinees amerikaanse met me meeging, had anders echt niet gelukt.
savonds met de metro naar de trein, van de ene chaos in de andere dus.
In het treinstation kon je een vip kaart kopen zodat je eerder naar binnen kon dan de meute.
Ik snapte het natuurlijk weer niet A omdat ik buitenlander ben en B omdat ik niet begrijp dat je vooraan moet staan als je een besproken plaats hebt?
zal wel cultuur zijn
Mijn 6 persoons slaapcoupe werd gevuld met 8 waaronder tweeeeee kids bwaaa
dr krijste er gelukkig maar 1 constant hahahaha
de nanny had hier behoorlijk werk gehad .
gelukkig duurde t maar 25 uur.


  • 02 September 2011 - 07:25

    Greet:

    Hoi Cris, in welke plaats ben je nu aangekomen omdat het maar 25 uur was?
    Het zal vast geen hoge snelheidslijn zijn geweest. Geniet van alles.
    Groet Greet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cris

Het schijnt dat je na, Singapore, Malaysia, Vietnam, Indonesie, Laos, Tibet, Thailand, Birma (2 x), Cambodja en China,..... een Azie freak bent????

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 50199

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2012 - 29 November 2012

crisisinchina 3

30 November 2010 - 30 November 2010

crisis in china2

26 September 2010 - 27 Oktober 2010

crisisinchina

03 September 2009 - 22 September 2009

en toen gingen we met zijn 2en verder

22 September 2007 - 18 Oktober 2007

birma 2007

30 November -0001 - 30 November -0001

met zn 4en op vakantie

Landen bezocht: