Stone Forest Shilin - Reisverslag uit Kunming, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu Stone Forest Shilin - Reisverslag uit Kunming, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu

Stone Forest Shilin

Door: cris

Blijf op de hoogte en volg Cris

03 September 2011 | China, Kunming

Nou vanmorgen was het zover, ik was vroeg opgestaan om naar het Stone Forest te gaan. Heb ik me iets voorgenomen en dan regent het pijpestelen. Gewacht tot t droog was en toch maar gegaan. Eerst met de bus naar het treinstation(daarvandaan vertrekken de bussen)Hier maar gevraagd met behulp van de lonley planet waar ik moest zijnDe verkeersagent bracht me helemaal naar de goede bus en wachtte tot ik in de goede bus zat. Bleek dat er iets was veranderd, de busstations waren buiten de stad verplaatst. Dus de eerste duurde een uur om de stad uit te komen en daarna nog 90 minuten met de volgende
eenmaal aangekomen was t weer redelijk weer, echt een mooi "park"
na en uurtje flink onweer en regen was wel handig kon ik goed doorlopen hahaha.
Al met al een mooi dagje zeker toen ik er achter kwam dat ik direct bij het hostel in de goede bus had kunnen stappen.

• 03 September 2011 - 18:20

Nicolette:

zeer mooie foto's cris.

• 04 September 2011 - 03:23

Flow:

go on with your travel, is inspirering great!

• 05 September 2011 - 09:01

Greet:

Wat mooi om de foto's te zien van het stenen woud.Op deze manier kan ik ook mee genieten van China.
    Geniet van de dag.

• 05 September 2011 - 18:49

Carola:

geweldig cris, harstikke leuk om je weer tevolgen op deze reis.
    groetjes van ons Cees en Carola