relaaaaaxxxxxeeeeeeeeeeen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu relaaaaaxxxxxeeeeeeeeeeen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu

relaaaaaxxxxxeeeeeeeeeeen

Door: cris

Blijf op de hoogte en volg Cris

20 September 2011 | China, Yangshuo

Om mezelf niet al te veel te vermoeien heb ik maar een hotel, buiten het centrum, geboekt in yangzhou.Voor 6 nachten, dan heb ik er nog 3
Hier ben ik vorig jaar ook al geweest. Maar als je de foto's ziet zul je begrijpen de dit niet vervelend is!
De omgeving is hier echt absurd mooi, ben al weer wezen fietsen met een stel gasten uit mn hotel,vandaag een kano tocht gedaan, al op een rooftopbar gezeten met een biertje
En ben ook terug geweest naar het hotel waar ik vorig jaar was. Yannis werkte hier nog en we hebben oude verhalen zitten ophalen onder t genot van....jewel.
Afgesproken dat ik m nog vaker ga opzoeken, hij blijkt ook een hostel te hebben dus misschien dat ik de laatste dagen wel daar ga zitten.

• 20 September 2011 - 17:12

Ferry:

Schitterend. Veel meer kan ik er niet van zeggen. Geniet er maar lekker van ;)

• 20 September 2011 - 17:37

Anne:

Hi Cris, i remember the pics....have a nice time. lot of greetings anne.

• 21 September 2011 - 17:46

Greet:

De foto's zien er wel heel erg relaxed uit.

Groet Greet