Lijiang, Shuhe en...... yangshuo het karstgebergte - Reisverslag uit Yangshuo, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu Lijiang, Shuhe en...... yangshuo het karstgebergte - Reisverslag uit Yangshuo, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu

Lijiang, Shuhe en...... yangshuo het karstgebergte

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

14 Oktober 2010 | China, Yangshuo

In Lijiang wat door het oude stadje gelopen richting de snowy mountains die ik vanuit het stadje zelf ook al kon zien Eenmaal terug bij het hostel met de eigenaresse op pad om het virus te verwijderen etc. Ze is 2 uur met me op pad geweest, geweldig dat een hostel eigenaresse dat doet...
Savonds met ene keith en eigenaresse naar een Mongools bandje. Helaas waren we net na het optreden pas binnen, Gelukkig was de tap nog open!!
De andere dag met een duitse wetenschapper op pad gegaan naar het plaatsje Shuhe, weer een zeer mooi authentiek plaatsje. Daar gaan lunchen, geen engelse kaart. en ook geen engels uit de mond van de ober. Ik vraag om koffie hij wijst een ander blad aan ik met men ogen dicht iets aangewezen en.....Krijg ik heineken Heb ik weer....
Savonds afscheid genomen van het leuke hostelletje in Lijiang, de trein in, slecht geslapen en toen door naar het airport. Een chinese jongen maakte voor mij ruzi met een taxi chauffeur omdat hij teveel wilde vragen.... Das nou echt aardig van die jongen...
savonds aangekomen in Yangshou, het Karstgebergte.
ZOOOOO MOOOOOI hier, Fleur belde me vanmorgen om samen te gaan fietsen hier. zo gezegd zogedaan en savonds samen naar de lichtshow.
Ik kan over het Karst gebergte heel veel schrijven maar de foto's spreken voor zich.
Morgen ga ik naar een dorp hier "in de buurt" met Fleur om daar de aparte rijstvelden te zien

  • 14 Oktober 2010 - 17:29

    Ferry:

    Mooi hoor is het een beetje te doen daar fietsen. Genoeg vlakke wegen? Wel bijzondere bergjes hoor. Wat is Nederland toch saai qua landschap ;)

  • 14 Oktober 2010 - 18:37

    Lon:

    Nou Cris,de foto's zijn prachtig. Kan wel zien dat je ervan geniet. En zo te zien ben je ook nog geen 10 kilo afgevallen,haha. Leve de heineken(blèh)

  • 15 Oktober 2010 - 06:39

    Greet:

    Hoi cris,
    Prachtige foto's. Dat fietsen lijkt me leuk en vooral op die wegen, kom je ook nog een beetje vooruit?

    Geniet van alles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cris

Het schijnt dat je na, Singapore, Malaysia, Vietnam, Indonesie, Laos, Tibet, Thailand, Birma (2 x), Cambodja en China,..... een Azie freak bent????

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 50272

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2012 - 29 November 2012

crisisinchina 3

30 November 2010 - 30 November 2010

crisis in china2

26 September 2010 - 27 Oktober 2010

crisisinchina

03 September 2009 - 22 September 2009

en toen gingen we met zijn 2en verder

22 September 2007 - 18 Oktober 2007

birma 2007

30 November -0001 - 30 November -0001

met zn 4en op vakantie

Landen bezocht: