home again - Reisverslag uit Yangshuo, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu home again - Reisverslag uit Yangshuo, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu

home again

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

30 Oktober 2010 | China, Yangshuo

Zo t heeft ff geduurd, ben 3 dagen onderweg geweest om thuis te komen. slapen op vliegvelden met creaps. Uren in vliegtuigen en wachten . tot overmaat van ramp een zoon die t niet veilig vind als ik op schiphol zou blijven (lief he?)Dus de trein maar gepakt en gestrand in den bosch whaaa!
gelukkig was er een hele lieve vriendin die me opvang bood (klinkt als zwerver en zo voelde ik me ook) en vanuit den bosch mocht ik nog met iemand vreemds zomaar meerijden....
geweldig toch allemaal.
maar ik ben dr weer heerlijk ff geen bami nasi gewoon FRIET.
Ik kan nog heel veel vertellen over mn ervaringen, ik ben weer een stuk rijker. ik schrijf ze nu niet op mail me maar
thanks voor alle reactie leuk
Cris

  • 30 Oktober 2010 - 16:26

    Ferry:

    Fijne dat je weer heel aangekomen bent in nederland. Wel veel gave dingen meegemaakt, wat ik ervan gelezen heb. Wie weet zien we elkaar binnenkort wel weer een keer. gr

  • 30 Oktober 2010 - 19:17

    Saske:

    Welkom weer in Brabant. Dat is weer behoorlijk omschakelen. Geniet van de napret.Sas

  • 31 Oktober 2010 - 09:14

    Greet:

    Hoi Cris

    Welkom thuis, even de knop weer omzetten wat niet mee zal vallen. Geniet van alles heerlijk na.
    Het was leuk om je te volgen met al je verhalen.

    Groet Greet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cris

Het schijnt dat je na, Singapore, Malaysia, Vietnam, Indonesie, Laos, Tibet, Thailand, Birma (2 x), Cambodja en China,..... een Azie freak bent????

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 50258

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2012 - 29 November 2012

crisisinchina 3

30 November 2010 - 30 November 2010

crisis in china2

26 September 2010 - 27 Oktober 2010

crisisinchina

03 September 2009 - 22 September 2009

en toen gingen we met zijn 2en verder

22 September 2007 - 18 Oktober 2007

birma 2007

30 November -0001 - 30 November -0001

met zn 4en op vakantie

Landen bezocht: