crisis - Reisverslag uit Peking, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu crisis - Reisverslag uit Peking, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu

crisis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

30 September 2010 | China, Peking

Gister bij het olympisch stadion geweest, ik wilde het niet geloven maar dat was schitterend.
Nou moet ik schrijven zie foto, maar ik moet gaan re-sizen ( verkleinen) en in t nederlands lukt me dat maar chinees......wordt vervolgd dus

Vandaag naar het zomerpaleis en dan heb ik mn lijst vol.
De metro ondekt en dat werkt super. Alleen vandaag hadden we niet vooraf gevraagd waar het paleis was. Dan maar een paar keer op en neer

Morgen om vijf uur naar Xian, dat gaat een ramp worden want alle chinezen zijn vrij, en geloof me dat zijn er veel.
Ik hoor heel veel mensen om me heen klagen dat er nergens plek is etc. Dus voor de zekerheid toch maar een hotel in Xian geboekt.
Dat hoop ik dan toch......
volgens de chinezen die engels spreken ga ik morgen afzien.

O, ja en ik heb ondekt dat ik beter alcoholist kan zijn Bier 4 yuan (50 eurocent)
koffie 20 yuan (2,2euro)

• 30 September 2010 - 12:10

Jan:

...een goede reden om alcoholist te worden!

• 30 September 2010 - 15:34

Saske:

Heerlijk aan het reizen zag ineens je site. Goede reis en geniet ervan. Saskia

• 30 September 2010 - 15:37

Sas:

Ik zou idd ook voor het bier gaan koffie is veeeeel te duur. Proost

• 30 September 2010 - 18:30

Lon:

Ja hoor,meneer zit weer aan het bier. Je zit zeker nog niet op hoogte,haha. X