Mooi - Reisverslag uit Peking, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu Mooi - Reisverslag uit Peking, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu

Mooi

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

01 Oktober 2010 | China, Peking

Nou het was vreselijk vroeg opstaan, half vijf , en even zoeken op het vliegveld.
Ik slaap dus nooit in t vliegtuig, nu wel en wordt ik tot drie maal gewekt..

Helaas regent het hier en is het 16 graden,
Morgen maar een beetje over de stadsmuur wandelen en overmorgen naar het terracotta leger.
Het was echt vreselijk druk op straat, ik begrijp nu hoe de mieren zich moeten voelen .... als Chinezen die een dagje vrij hebben..

Voordeel van de regen is dat ik (met heel veel hulp) de foto's heb verkleind en opgeslagen. De kwaliteit is minder maar voor diegene die ze graag wil zien: de echte zijn gewoon goed hoor.
Mocht iemand nog een stap voor stap picto systeem hebben zodat ik t zelf kan ... graag.
Hoe hard ik ook studeer, ik krijg die Chineese tekens niet met windows vergeleken.

  • 01 Oktober 2010 - 15:24

    Ferry:

    Weer mooi om je verhalen te lezen Cris. Mooie foto's . Ben benieuwd naar het vervolg ;)

  • 01 Oktober 2010 - 17:39

    Mia:

    Ik volg je ook in China Cris. Ben in Januari naar Birma geweest..maar het plan is nu China....
    Foto's zijn heel gemakkelijk te verkleinen met het programma wat je op deze site kan downloaden.... tenminste zo deed ik het altijd....suc6 verder en veel plezier!

  • 01 Oktober 2010 - 18:09

    Anne:

    Hi Cris,

    thanks for the pictures, it looks good. be careful between the ants. lot of greetings from germany to china.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cris

Het schijnt dat je na, Singapore, Malaysia, Vietnam, Indonesie, Laos, Tibet, Thailand, Birma (2 x), Cambodja en China,..... een Azie freak bent????

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 50274

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2012 - 29 November 2012

crisisinchina 3

30 November 2010 - 30 November 2010

crisis in china2

26 September 2010 - 27 Oktober 2010

crisisinchina

03 September 2009 - 22 September 2009

en toen gingen we met zijn 2en verder

22 September 2007 - 18 Oktober 2007

birma 2007

30 November -0001 - 30 November -0001

met zn 4en op vakantie

Landen bezocht: