Mooi - Reisverslag uit Peking, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu Mooi - Reisverslag uit Peking, China van Cris Filius - WaarBenJij.nu

Mooi

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cris

01 Oktober 2010 | China, Peking

Nou het was vreselijk vroeg opstaan, half vijf , en even zoeken op het vliegveld.
Ik slaap dus nooit in t vliegtuig, nu wel en wordt ik tot drie maal gewekt..

Helaas regent het hier en is het 16 graden,
Morgen maar een beetje over de stadsmuur wandelen en overmorgen naar het terracotta leger.
Het was echt vreselijk druk op straat, ik begrijp nu hoe de mieren zich moeten voelen .... als Chinezen die een dagje vrij hebben..

Voordeel van de regen is dat ik (met heel veel hulp) de foto's heb verkleind en opgeslagen. De kwaliteit is minder maar voor diegene die ze graag wil zien: de echte zijn gewoon goed hoor.
Mocht iemand nog een stap voor stap picto systeem hebben zodat ik t zelf kan ... graag.
Hoe hard ik ook studeer, ik krijg die Chineese tekens niet met windows vergeleken.

• 01 Oktober 2010 - 15:24

Ferry:

Weer mooi om je verhalen te lezen Cris. Mooie foto's . Ben benieuwd naar het vervolg ;)

• 01 Oktober 2010 - 17:39

Mia:

Ik volg je ook in China Cris. Ben in Januari naar Birma geweest..maar het plan is nu China....
    Foto's zijn heel gemakkelijk te verkleinen met het programma wat je op deze site kan downloaden.... tenminste zo deed ik het altijd....suc6 verder en veel plezier!

• 01 Oktober 2010 - 18:09

Anne:

Hi Cris,

thanks for the pictures, it looks good. be careful between the ants. lot of greetings from germany to china.